Royal Mail niedawno poprawiło ergonomię i skuteczność w obrębie swoich instalacji, oszczędzając przestrzeń roboczą oraz ograniczając obrażenia personelu.
Przedstawiamy wykonaną na zamówienie aplikację Royal Mail.
Wywiad z Kenem Housem z Royal Mail Logistics
Ken rozmawia z Joe w Tube and Bracket UK na temat nowego procesu i tego, jak wpłynął on na Royal Mail
Nowy sprzęt zawierający przenośniki umożliwia operatorom przechylenie ładunków na niższym poziomie. Teraz przesyłki są automatycznie upuszczane na przenośnik, po którym obsuwają się przed operatorów, którzy je sortują. Operatorzy odbierają paczki, usuwają paski lub opaski, umieszczają przesyłki w pojemnikach w prawidłowej pozycji i popychają je dalej, dzięki czemu operator po drugiej stronie może odebrać przesyłki i przejść do następnego procesu.
Operator logistyczny zabiera pojemniki z tyłu linii i dostarcza je z powrotem operatorom. To wyeliminowało konieczność schylania się, skręcania ciała i podnoszenia. Teraz pracownicy mogą stać w gotowości, aby wykonać zadanie bez konieczności odwracania się i wychylania w celu uzupełnienia pustych pojemników.
Proces, który operatorzy mieli do wykonania przed wprowadzeniem zmian, wiązał się z podnoszeniem dziesięciokilogramowych worków z przesyłkami, następnie podnoszeniem ich powyżej wysokości głowy, aby opróżnić zawartość oraz umieszczaniem przesyłek w zasobnikach poprzez ich podniesienie, schylenie się i umieszczenie ich w pojemniku.
„To faktycznie zmniejszyło ilość przestrzeni, jakiej potrzebujemy i ilość stanowisk pracy. Zwykle rozkładaliśmy się po całym magazynie w różnych miejscach, więc nie zostawało dużo przestrzeni, ale teraz, z pochylnią przykręconą do podłogi, mamy stałe miejsce i stały układ przez 24 godziny na dobę – więc kiedy mamy wykonać pracę, od razu się do niej zabieramy”
– mówi Ken House z Royal Mail
„Nie trzeba chodzić tam i z powrotem, przestawiając obszary pracy, więc pozwoliło to nam również zwiększyć bezpieczeństwo w miejscu pracy”.